diumenge, 28 d’octubre del 2007

La GRAN i PODEROSA presència del JO SÓC







(flama violeta)

- La vida és sempre DÉU en acció.

- JO SÓC és l’activitat de la vida.

- JO SÓC és la plena activitat de Déu.

- JO SÓC és vida, opulència, veritat, manifestats JA.

- JO SÓC la resurrecció i la vida (s’ha de repetir tres cops).

- JO SÓC la suprema autoritat, Déu en acció.

- JO SÓC el gran cercle màgic de protecció al meu voltant que és invencible, que rebutja tot element discordant que intenta entrar a molestar-me. JO SÓC la perfecció del meu món i aquesta perfecció és autosostinguda.

- JO SÓC el cinturó o l’anell o el cercle protector al meu voltant (PROTECCIÓ).

- JO SÓC la perfecta salut manifestada ARA, en cada òrgan del meu cos

- JO SÓC la presència activa i visible d’això que JO desitjo, JA manifestat.

- Creure és tenir fe en el que tu creus que és la Veritat. Al començament es fa la creença i si es manté, es converteix en fe. Si no es creu que alguna cosa és veritat, no es pot fer que es manifesti.

- Importància de no JUTJAR.

- La diferència entre la compassió i la llàstima és que en la compassió s’invoca la presència JO SÓC perquè es produeixi la perfecció. La llàstima és energia amb una sensació d’imperfecció i només intensifica la imperfecció que s’està manifestant.

- JO SÓC la presència governant que em precedeix on JO vagi durant el dia, i ordena que hi hagi una perfecta pau i harmonia en totes les meves activitats. (s’ha de repetir durant tot el dia).

- MOLT IMPORTANT: s’ha de posar molta atenció a no fer servir JO SÓC en expressió negativa.

- La clau simple de la felicitat (joia) perfecta i el poder inherent que la manté constant és l’autocontrol i l’autocorrecció.

- AUTOCONTROL és : (1)el reconeixement de la intel·ligència JO SÓC com a única Presència activa. (2) Que no existeixen límits o limitacions pel poder del seu ús i (3) Que els humans, amb la lliure elecció, lliure selecció i lliure actuació, el que creen en el món que els envolta és tot allò en què fixen la seva atenció.

- L’autocontrol s’exerceix pensant i dient immediatament davant de tot el que es presenti en inharmonia: “No senyor. Això NO pot ser veritat perquè el meu JO SÓC és perfecte. Esborro, doncs, tot el que està fet per la meva consciència exterior i no accepto sinó la perfecció manifestada”.

- Importància del pensament, el sentiment que s’hi posa i el desig.

- JO SÓC el poder del meu autocontrol complet per sempre sostingut (per aconseguir la mestria).

- JO SÓC l’única presència totpoderosa que actua en la meva ment, el meu cos i el meu món (GRAN MANTRA de PROTECIÓ i ALLIBERAMENT).

- L’expectativa és una poderosa consciència qualificadora. L’expectativa és una cosa meravellosa; sempre es manifesta.

- JO desitjo (…). En harmonia per a tot el món i d’acord amb la voluntat divina, sota la gràcia i de manera perfecta: Gràcies Pare, que ja m’has escoltat.

- Si això (desig) que desitjo és meu, no ho puc perdre. Si no em pertany, dóna’m senyor el seu equivalent.

- Tinc una feina meravellosa, divinament donat. Serveixo tant com puc i estic molt ben pagat.

(correcció al català Núria Torra Oliveres)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies MESTRE...

quin gran camí de llum ens regales amb aquesta finestra dedicada a l*infinit, a l*amor més pur, a les volades més sentides...

GRACIES, GRACIES, GRACIES al teu JO SOC.